Nova entrada combinada per a visitar els museus de l'Espluga de Francolí­ i de Vimbodí­ i Poblet

nou-cartell-combinadaLa nova entrada combinada lila inclou TOTES LES VISITES: Monestir de Poblet, Castell de Milmanda, Museu i Forn del Vidre de Vimbodí­, Coves de l’Espluga, Museu de la Vida Rural, Museu del Vi i Fassina Balanyà . Preu combinada lila: 18,00€ (Preu entrades separades: 29,15€).

Vimbodí­ i Poblet també participa en l’entrada combinada vermella que inclou: la visita al Monestir de Poblet, Coves de l’Espluga, Castell de Milmanda, Museu de la Vida Rural i Museu i Forn del Vidre. Preu combinada vermella: 16,00 (Preu entrades separades 23,65).

Es poden adquirir en qualsevol dels museus o a l’oficina comarcal de turisme situada al monestir de Poblet i l’oficina de turisme l’Espluga. Les entrades tenen una validesa d’1 any a partir de la data de compra.