Una rosa de vidre per Sant Jordi, la sisena edició del sorteig del Museu del Vidre

Consulta les bases del sorteig:

PARTICIPACIÓ AL SORTEIG

La persona participant ha de:

• seguir el perfil del Museu del Vidre @museudelvidre.
  • publicar una fotografia d’una rosa de vidre elaborada artesanalment al Museu i Forn del Vidre a la xarxa social Instagram. A la fotografia hi poden aparèixer altres elements.
  • mencionar el @museudelvidre i etiquetar amb  #rosadevidresantjordi20 i #museudelvidre, sense perjudici que la fotografia pugui anar acompanyada d’altres etiquetes i/o mencions.
  • ser autora de la fotografia, que ha de ser original i pròpia, i ha de comptar amb el consentiment de les persones que hi apareixen.

Tot i que cada persona pot publicar i etiquetar tantes fotografies com desitgi, el seu nom de perfil només serà comptat una vegada pel sorteig.

PERÍODE DE PARTICIPACIÓ

Entraran a concurs les fotografies publicades des del 22 al 28 d’abril, ambdós inclosos.

PREMIS

El premi del sorteig serà:

• un porró de vidre
  • una rosa de vidre
  • dues entrades al Museu i Forn del Vidre

En cap cas, el premi podrà ser intercanviat per valor en metàl·lic.

La recollida del premi o el seu enviament ho determinaran la persona guanyadora i l’organització.

SORTEIG

El sorteig es realitzarà per plataforma web automàtica el dia 30 d’abril i s’anunciarà la persona guanyadora el dia 1 de maig, amb la publicació de la seva fotografia a la xarxa instagram i per mitjà de contacte directe per missatge privat.

ALTRES CONDICIONS

• La participació implica que la persona participant tingui un compte a instagram i que respecti les condicions d’aquesta xarxa: http://instagram.com/legal/terms.
  • L’organització podrà deixar fora del sorteig aquelles fotografies que no responguin a la temàtica de la convocatòria o continguin material ofensiu o discriminatori, tant en imatge com en els comentaris.
  • En cas que el sistema d’etiquetes tingués un funcionament irregular a Instagram i hi hagués alguna imatge que no aparegués al fil de l’etiqueta, l’organització no se’n farà responsable.
  • Es comptaran els perfils que apareguin amb el sistema d’etiquetes per mitjà del perfil del Museu del Vidre, tinguin compte obert o privat.
  • La participació en aquest sorteig implica l’acceptació d’aquestes bases i del criteri de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet pel que fa a la resolució de qualsevol qüestió derivada.
  • La participació de manera fraudulenta suposarà l’eliminació automàtica en la participació del sorteig.
  • Les dades personals s’inclouran a un fitxer amb finalitats relacionades amb la convocatòria, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet. Les persones participants podran exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades.
  • L’acceptació del premi suposa donar consentiment a l’organització per utilitzar, amb finalitat publicitàries, la fotografia i el seu nom de perfil en el material relacionat amb el Museu i Forn del Vidre.